Opisy procedur najczęściej załatwianych spraw w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni
Opisy procedur najczęściej załatwianych spraw w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni
Opisy procedur opracowane przez pracowników wydziałów, w których są one załatwiane i zawierają następujące informacje:
- nazwa sprawy
- krótki opis procedury załatwienia sprawy
- niezbędny formularz, karta usług
- wymagane dokumenty
- wysokość opłat, ze wskazaniem gdzie i na jakie konto należy dokonać wpłaty
- terminie załatwienia sprawy
- forma załatwienia sprawy
- miejsce złożenia dokumentów
- kto prowadzi sprawę i kto udziela informacji
- podstawa prawna
Do opisu procedur dołączone zostały pliki zawierające dokumenty (formularze wymagane dla załatwienia danej sprawy), które należy wydrukować, wypełnić
i złożyć w Kancelarii Urzędu, ul. Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia, pok. nr 5
Istnieje również możliwość złożenia pism do urzędu za pośrednictwem internetu na stronie www.bip.bogatynia.pl lub www.bogatynia.pl w zakładce Elektroniczna Skrzynka Podawcza .
Ogólne zasady załatwiania spraw w urzędzie wynikają z ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Grażyna Staliś |
Data utworzenia: | 2012-12-04 14:04:53 |
Wprowadził do systemu: | Marcin Łohyn |
Data wprowadzenia: | 2012-12-05 14:06:06 |
Opublikował: | Marcin Łohyn |
Data publikacji: | 2012-12-05 14:07:49 |
Ostatnia zmiana: | 2021-03-25 16:02:01 |
Ilość wyświetleń: | 7147 |